Arızalı veya Problemli Ürünler

Herhangi bir donanımsal sorun yaşamanız durumunda ilk olarak internet sitemiz üzerinden irtibata geçiniz ve yardım talep ediniz. Teknik bir çok problem yerinde çözülebilmektedir. Çözülemeyen sorunlarda, teknik birimimiz size hangi ürünü kargolamanız gerektiğini söyleyecektir.

Kargolarken Nelere Dikkat Edilmeli

Bilgisayarın Kargolanması

  1. Bilgisayarın köpüklerini kırmadan kasanın doğru yerlerine monte ediniz.
  2. Eğer baloncuklu poşeti duruyorsa onu da kasanın etrafına sarıp bantlayınız.
  3. Köpüklerle birlikte kasayı kutusuna yerleştiriniz.
  4. Bir kağıda İnventus'un size ileteceği arıza takip kodunu, adınızı ve telefonun numaranızı yazınız ve kutu içerisine koyunuz.
  5. Kutunun kapaklarını iyice bantlayınız.
  6. Kutunun üzerine arıza takip kodunu yazınız.
  7. 4449999 numaralı telefondan Yurtiçi Kargo Kuryesini çağırınız veya şubeye bırakınız.

Kasa Haricindeki Diğer Donanımların Kargolanması

  1. Ürünü varsa antistatik poşeti içerisine yerleştiriniz.
  2. Varsa orjinal kutusu içerisine ve diğer içerikleri ile birlikte yerleştiriniz.
  3. Bir kağıda İnventus'un size ilettiği arıza takip kodunu, adınızı ve telefonun numaranızı yazınız ve kutu içerisine koyunuz.
  4. Ürün kutusunu baloncuklu poşete sarınız veya çok büyük olmayan bir koli içerisine koyunuz. Ürün kutusunun kargoda hasar görmemesini sağlayınız. Ürün kutusu üzerine herhangi bir not yazmayınız.
  5. Baloncuklu poşet kullandıysanız bir kağıda İnventus'un size ileteceği arıza takip kodunu yazıp baloncuklu poşetin üzerine yapıştırınız. Koli kullandıysanız arıza takip kodunu üzerine yazınız.
  6. Bir kağıda İnventus'un size ileteceği arıza takip kodunu, adınızı ve telefonun numaranızı yazınız ve kutu içerisine koyunuz.
  7. 4449999 numaralı telefondan Yurtiçi Kargo Kuryesini çağırınız veya şubeye bırakınız.